Wilt U, na het lezen van alle informatie, lid worden van de Scheidsrechters Vereniging Leiden e.o.?
Dat kan. Voor de kosten hoeft u het niet te laten.
In onderstaand overzicht staan de contributiebedragen voor 2024.

Jeugdleden incl. COVS (t/m 18 jaar) € 21,50
Jeugdleden excl. COVS (t/m 18 jaar) € 12,50
Jeugdleden incl. COVS (19 t/m 21 jaar) € 35,00
Jeugdleden excl. COVS (19 t/m 21 jaar) € 20,00
Lidmaatschap incl. COVS (vanaf 22 jaar) € 60,00
Lidmaatschap excl. COVS (vanaf 22 jaar) € 45,00
Gezinslidmaatschap incl. COVS *) € 35,00
Gezinslidmaatschap excl. COVS *) € 20,00

*) Dit is de contributie voor een tweede (of derde) lid uit een zelfde gezin, woonachtig op hetzelfde adres.
Deze contributie komt bovenop de contributie van het gezinshoofd.
De contributie voor 2 leden uit hetzelfde gezin bedraagt dus € 95,00 en voor 3 leden uit hetzelfde gezin € 130,00

Bovenvermelde bedragen zijn bedragen per kalenderjaar, vermelde leeftijden zijn de leeftijden per eerste januari van het jaar.

Met ingang van 2024 kan je bij SV Leiden per jaar kiezen of je een lidmaatschap met of zonder COVS lidmaatschap wilt.
Het bestuur is van mening dat een actieve KNVB scheidsrechter sowieso COVS lid moet zijn. COVS Nederland is de gesprekspartner naar de KNVB. De COVS, het Centraal Orgaan van Voetbalscheidsrechters, behartigt de belangen van de voetbalscheidsrechters. Meer informatie over de COVS vindt u hier en op www.covs.nl.

De SV Leiden stelt zich ten doel om de belangen van de voetbalscheidsrechters in Leiden en omgeving in de ruimste zin des woords te bevorderen en te behartigen. Om (assistent-) scheidsrechters te ondersteunen in het uitvoeren van hun hobby en hen een impuls te geven zich verder te ontwikkelen organiseert de SV Leiden allerlei activiteiten voor haar leden, zoals:

- Conditie- en looptrainingen op dinsdag en donderdagavond

- Het bijhouden van spelregels en spelregelwijzigingen

- Het bijstaan van scheidsrechters in geval van (persoonlijke) problemen

Lidmaatschap zonder COVS:
Mocht u wel lid willen worden van de SV Leiden maar niet van de COVS dan is dat ook mogelijk. Bijvoorbeeld als U geen actief scheidsrechter meer bent. U kunt als lid van alle activiteiten en voorzieningen gebruik maken behoudens de activiteiten die de COVS organiseert. Voor het omzetten van uw lidmaatschap kunt u contact opnemen met onze ledenadministratie: Het email adres is ledenadministratie@svleiden.nl .

Donateur:
Indien u onze vereniging wel wilt steunen maar geen gebruik wilt maken van onze faciliteiten dan verwelkomen wij u graag als donateur van de SV Leiden.

Je gegevens worden door ons met de grootste zorgvuldigheid behandeld. Persoonsgegevens ten behoeve van het lidmaatschap registreren we in een lokale database, de administratieve applicatie van Scheidsrechters Vereniging Leiden e.o. Hierop is de privacywetgeving (AVG) van toepassing. Onze privacy reglement vindt u onder deze link .

Als u onderstaand formulier invult, dan neemt onze ledenadministrateur zo spoedig mogelijk contact met u op!
Mocht (om welke reden dan ook) dit formulier niet werken, dan kunt u uw aanmelding in een mailtje aan ons doorgeven. Ons email adres is ledenadministratie@svleiden.nl .

email address:
Homepage:
URL:
Comment:

:
Door op de knop [Versturen] te klikken, geef ik aan dat ik:
  • lid wil worden van Scheidsrechter Vereniging Leiden e.o.
  • besef dat aan het lidmaatschap kosten zijn verbonden
  • de statuten heb gelezen en deze accepteer
  • het huishoudelijk reglement heb gelezen en deze accepteer
  • het privacyreglement heb gelezen en deze accepteer