Allard Lindhout 6 februari Mentale Weerbaarheid

Geplaatst door Ronald Vermeulen (secretaris) op 23-12-2019

Op donderdag 6 februari organiseert de jubileumcommissie een presentatie door onze kersverse FIFA Internationale scheidsrechter Allard Lindhout over Mentale Weerbaarheid.

Hoe voorkom je dat je tijdens de wedstrijd te maken krijg met weerstand van spelers en trainers? Hoe ga ik om met weerstand, tijdens de wedstrijd?
En hoe doen scheidsrechters in het betaald voetbal dat?
De avond zal een luchtige afsluiting hebben.

De training begint om 19:00u en zal verzorgd worden door Joey Waleveld
De presentatie van Allard begint om 20:30u.

Allard Lindhout fluit momenteel in de ere- en eerste divisie. En is vierde man bij Europese wedstrijden.
Hij staat op het punt om door te breken in Europa. Allard krijgt de FIFA-badge. Hij mag daardoor volgend jaar internationaal fluiten.
De voordracht vanuit de KNVB is bevestigd door de FIFA. De promotie wordt officieel tijdens het trainingskamp van alle Nederlandse scheidsrechters in de tweede week van januari.
De eerste wedstrijd in het nieuwe jaar fluit hij met een witte sticker op het tenue.

Laatst vernieuwd: 23-12-2019 om 18:20:30