Clinic Week van de Scheidsrechter 10 Okt: Clay Ruperti

Geplaatst door Ronald Vermeulen (secretaris) op 25-09-2019

De week van de scheidsrechter er weer aan. Deze vind plaats van 5 tot en met 13 oktober 2019.  Wij willen in ons jubileumjaar hier dit jaar extra aandacht aan geven met een clinic.

Via de COVS Nederland hebben we Clay Ruperi kunnen strikken. Clay zal op 10 oktober 2019 een clinic presenteren. Deze wordt gehouden in ons clubgebouw aan de Boomgaardlaan te Leiderdorp.

Voor wie Clay Ruperti nog niet kent:
Clay Ruperti (Capelle aan den IJssel, 8 juni 1990) is een Nederlands voetbalscheidsrechter. Hij is in dienst van de KNVB en leidt voornamelijk wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie.

Ruperti studeerde journalistiek in Utrecht. Na zijn studie was hij sportjournalist bij RTV Rijnmond, waar hij ook regelmatig verslag deed van voetbalwedstrijden in de regio Rotterdam. Naarmate hij hogerop kwam op het gebied van arbitrage, mocht hij geen verslag meer doen van regioclubs in de Jupiler League. Tegenwoordig bekleedt hij een functie bij de KNVB.

Op 13 mei 2017 werd bekend dat Ruperti samen met Edgar Bijl was gepromoveerd tot de Masterclass van het betaald voetbal. Vanaf dat moment kreeg Ruperti aanstellingen in de Eerste Divisie.

(Bron: https://nl.wikipedia.org/wiki/Clay_Ruperti )

Deze clinic is geheel gratis en toegankelijk voor alle KNVB- en verenigingsscheidsrechters uit de Leidse regio.

Het programma is als volgt:

18.30 uur            Inloop met koffie of thee

19.00 uur            Training door betaaldvoetbalassistentscheidsrechter Joey Waleveld

19.45 uur            Einde training

20.00 uur            Broodjes (aangeboden door de Scheidsrechters Vereniging Leiden e.o.)

20.30 uur            Begin clinic Clay Ruperti

22.30 uur            Einde van de avond

De gehele avond zal worden gehouden op de accommodatie van de Scheidsrechtersvereniging Leiden e.o.

Het adres is Boomgaardlaan 20, 2351 CR  Leiderdorp.

Voor zowel mannen als vrouwen zijn er kleedkamers (en douches) aanwezig om je na afloop van de training op te frissen.

Aanmelden voor deze clinic kan alleen door het sturen van een e-mail naar clinic@svleiden.nl

Dit kan tot uiterlijk zondag 6 oktober aanstaande!

Laatst vernieuwd: 25-09-2019 om 20:41:42