Clubgebouw en terras op 2 juli weer open: socializen op 1,5 meter

Geplaatst door Ronald Vermeulen (secretaris) op 30-06-2020

Clubgebouw en terras op 2 juli weer open: socializen op 1,5 meter

Per 1 juli zijn veel Coronamaatregelen versoepeld of opgeheven. Voor ons is wellicht de belangrijkste beslissing, dat het terras, het clubgebouw en de kleedkamers weer opengaan. Eindelijk weer even gezellig napraten met een drankje en een hapje. Geniet ervan en laten we er samen een gezellige en gezonde zomer van maken!
Voor het terras en clubgebouw geldt wel een aantal spelregels, waarbij de 1,5 meter afstand voor allen van 18 jaar en ouder het uitgangspunt is:

• Op het terras en in het clubgebouw zijn alleen zitplaatsen, geen staanplaatsen.
  • De tafels zijn zó neergezet, dat de 1,5 meter kan worden gerealiseerd. Verschuif deze dan ook niet!
  • Zet als je weggaat 'de vuile vaat' op de bar.
  • Vul thuis je bidon met water.
  • Geef elkaar bij de toiletten en kleedkamers de ruimte. Het halletje is daar smal.
  • Hou je aan de aanwijzingen van de beheerders en bestuursleden. Want we mogen niet met z'n allen tegelijk in de kleedkamers/doucheruimte. Dus we zullen om de buurt moeten douchen. Er mogen acht personen tegelijk in de kleedkamer: twee in de douche en zes omkleden.

Een aantal algemene richtlijnen blijft van kracht:

• Alle personen van 18 jaar en ouder houden altijd 1,5 meter afstand.
  • Bij gezondheidsklachten (zoals keelpijn, koorts, loopneus, hoesten/niezen) blijf je thuis en houd je je op het park aan de hygiëneregels

Laatst vernieuwd: 30-06-2020 om 08:54:03