Lezing Edwin van de Graaf 13 oktober bij HSV

Geplaatst door Ronald Vermeulen (secretaris) op 24-09-2016

Beste COVS collega’s,

Het bestuur van de Haagse Scheidsrechters Vereniging is er in geslaagd om BVO scheidsrechter Edwin van de Graaf uit te nodigen voor het verzorgen van een lezing in ons home bij de vv. RAS aan de Alberdastraat 15 in Den Haag op donderdag 13 oktober as. Aanvang van de lezing is gesteld op 21.00 uur. In zijn lezing zal Edwin o.a. ingaan op de toepassing van de nieuwe spelregels en de communicatie met zijn assistenten.

Edwin van de Graaf scheidsrechter

Uiteraard zijn ook de leden van onze zusterverenigingen van harte welkom om deze lezing bij te wonen. Wij zouden het dan ook waarderen indien hiervan binnen jullie COVS afdeling onder jullie leden melding gemaakt zou kunnen worden. Juist in het kader van de binding van de verenigingen en uitwisseling van kennis tussen de leden onderling is dit een uitgelezen gelegenheid.

Wij hopen jullie te mogen begroeten op 13 oktober. Bij vragen kan er uiteraard altijd contact met mij worden opgenomen.

Vriendelijke sportgroeten,

Willem van der Linden